Tyverialarm - Telesikring

Tyverialarm

Hos Telesikring finder du et stort udvalg af tyverialarmer. Derfor kan vi med sikkerhed møde enhver virksomheds sikringsbehov. Miljø, geografi, forsikringskrav, tidligere erfaringer samt virksomhedens type og størrelse er bare nogle af de faktorer, der påvirker risikoen for indbrud. Derfor starter vi altid med en risikovurdering, som vi foretager i tæt dialog med kunden. Ud fra risikovurderingen finder vi den ideelle tyverialarm, så vi både sikrer kundens bygninger og tilfredshed.

Med vores brede udvalg af erhvervsalarmer sikrer vi alt fra frisørsaloner og tøjbutikker til kommunale bygninger, dyrebrug og indkøbscentre.
Nedenfor ser du et udsnit af vores alarmer.

Har du spørgsmål, eller vil du vide mere om en særlig tyverialarm? Så ring til os på telefonnummer 70 133 233.
Vi kan garanteret finde en løsning, der passer til netop dine behov.

JA-100

Hos Jablotron er brugervenligheden i højsædet med de aftagelige zonekomponenter, direkte på betjeningspanelet. Du kan få op til 50 trådløse komponenter fordelt på op til 6 områder. Alarmen er cloudbaseret, hvilket gør fjernstyring mulig.

ATS

Den største fordel ved ATS er, at der er en åben alarmtype. Det betyder at den kan kombineres med enhver anden slags overvågning, så som adgangskontrol og videoovervågning. Alarmen sikrer din virksomhed helt op til niveau 60

NEDAP

Nedap er et 100% brugerdefineret alarmsystem. Der er ingen begrænsninger i forhold til antal zoner, områder eller brugere. Alarmen har mulighed for fjernopkobling og er godkendt op til sikringsniveau 60.

Fordele ved alarm fra telesikring

Professionel vejledning, installation og instruktion af telesikring montør
En moderne alarm med mulighed for individuelle brugerkoder
Vagtudrykning ved udløste alarmer
Service og reparation
Telesikring skilte på døre og vinduer
Døgnbemandet kontrolcentral der overvåger jeres alarm 24 timer i døgnet
Online betjening og adgang til alarmlog
Præventive skilte

KONTROLCENTRAL
Uanset hvilken alarmtype, kunden vælger, registreres en udløst tyverialarm af vores kontrolcentral – en af landets førende og mest moderne. Her sidder kyndige og erfarne vagtassistenter døgnet rundt klar til at sende en vagt ud på adressen, hvis uheldet og indbrudstyvene er ude. Og skulle alarmen skyldes et teknisk problem eller anden fejl, opdager vagtassistenterne det øjeblikkeligt. Enhver aktivitet indføres desuden i en alarmlog, som du selv kan gennemgå online.

SKRÆDDERSY DIN SIKRINGSPAKKE MED TYVERIALARM
Vi skræddersyr gerne vores alarmsystemer til den enkelte virksomhed. Derfor kan du nemt supplere din tyverialarm med et af vores øvrige sikringsprodukter. Vi tilbyder alt fra kameraovervågning til overfaldsalarm og DNA-sikring. Og vores konsulenter sidder selvfølgelig klar til at hjælpe dig med at sammensætte den perfekte sikring af din virksomhed. Med en tyverialarm fra telesikring modtager du professionel vejledning under hele forløbet – fra konsulentens indledende besøg til montørens instruktioner og selvfølgelig vores vedvarende service. Og vi udstyrer både døre og vinduer med telesikring-skilte, hvilket kan have stor præventiv effekt.

CERTIFICEREDE ALARMSYSTEMER MED HISTORIE
Når vi godt tør love, at vi kan imødekomme din virksomheds konkrete behov, skyldes det en mangeårig erfaring med drift og udvikling af erhvervsrettede alarmsystemer. Gennem 50 år har telesikring vokset sig til markedets største danskejede sikringsvirksomhed. Og undervejs er talrige alarmfirmaer gennem opkøb blevet en del af telesikrings netværk. Derfor servicerer vi i dag næsten alle tyverialarmer på markedet med stor ekspertise.

Med tyverialarmer fra telesikring får du et produkt, som er certificeret efter den internationale ISO-kvalitetsstandard. ISO er en organisation, som sikrer officielle standarder for alt fra papirstørrelser og landekoder til kvalitetsstyring. Når vi har modtaget ISO 9001-certificeringen, garanterer det derfor dig, at vores sikringsydelser er på det højeste internationale niveau.

Forholdsordre

Hvis der opstår en fejlalarm fra dit alarmanlæg, eksempelvis ved en forkert frakobling om morgenen, skal du afmelde alarmen hos kontrolcentralen med det samme. Hvis du ikke afmelder alarmen vil den blive betragtet som en valid aktivering af alarmen, og kontrolcentralen vil straks sætte et reaktionsforløb i gang, jævnfør din forholdsordre. Kontrolcentralens telefonnummer, 76 117 117, står skrevet på alle dine alarmskilte.

Kontrolcentralen

Kontrolcentralen har åbent 24 timer i døgnet, hele året rundt – når din alarm aktiveres ved kontrolcentralen besked med det samme. Alt afhængigt af din forholdsordre vil en medarbejder fra centralen som regel enten 1) ringe dig og din opkaldsliste op kronologisk, indtil en kontaktperson har fået besked og en handling er besluttet eller 2) sende en vagt ud til stedet.

Afmelding

Når du erhverver dig et alarmsystem oprettes der samtidigt en forholdsordre. Forholdsordren er et udgangspunkt for det reaktionsforløb der sættes i gang, hvis din alarm bliver aktiveret. Du kan sammensætte din forholdsordre mere eller mindre som du har lyst, alt afhængigt af dit abonnement. Eksempelvis kan du vælge, altid at have en fast opkaldsliste i dagtimerne, men at der skal sendes en vagt ud til lokationen imellem kl. 23 og 6. Det gode er, at du altid kan ændre din forholdsordre efter behov. Det kan være erfaring eller blot en ferielukning der ændrer forholdene.