om dataansvarlig virksomhed ligger databeskyttelse os meget på sinde. Vi værner om de personoplysninger, som vi
håndterer, og vi sikrer os, at vi lever op til databeskyttelseslovgivningen.
Vi giver de personer, som vi behandler oplysninger om (”de registrerede”), informationer om vores databehandlinger
og om de rettigheder, som man har som registreret.
I denne privatlivspolitik beskriver vi vores behandling af oplysninger om kunder.
1 .
DEN DATAANSVARLIGE
VIRKSOMHEDSIDENTITET OG
KONTAKTOPLYSNINGER
telesikring A/S
Oddesundvej 2-4, 6715 Esbjerg N
CVR: 10665302
Tlf. +45 70 133 233
E-mail: info@telesikring.dk
Web: www.telesikring.dk
KONTAKT VEDRØRENDE DATABESKYTTELSE
Hvis du har spørgsmål om vores behandling af dine
oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte vores
databeskyttelsesansvarlige.
Du kan kontakte os på følgende måder:
På e-mail: Skriv til: GDPR@telesikring.dk,
att. ”Databeskyttelsesansvarlig”
Husk at almindelig e-mail ikke er en sikker
kommunikation.
Skriv ikke noget i din e-mail, som er privat eller følsomt,
eller som du i øvrigt synes skal beskyttes.
OBS! Vi modtager også krypterede mails igennem
Nem-ID signatur på GDPR@telesikring.dk – på den
måde kan man sikre at de mails man sender, er sikret
mod at uvedkommende får fat i dem. Dette er en
mulighed, ikke et krav.
Ved brev:
Skriv til postadressen nævnt ovenfor,
att. ”Databeskyttelsesansvarlig”.
KATEGORIER AF PERSONOPLYSNINGER
Kategorier af personoplysninger
De oplysninger, som vi behandler om dig, kan omfatte:
Almindelige personoplysninger, herunder
CPR-nummer
Optagelse af samtaler til uddannelsesbrug
Formål og retsgrundlag
Vores databehandlinger har følgende formål:
Retsgrundlaget for vores behandling af personoplysninger er:
Kategorier af modtagere
Vi videregiver eller overlader personoplysninger til følgende kategorier af modtagere:
Underdatabehandlere
telesikring A/S har følgende underdatabehandlere:
Sletning
Vi sletter oplysningerne om dig, når de ikke længere er nødvendige. telesikring a/s følger generelt den opbevaringsfrist, der gælder efter bogføringsloven. For at sikre korrekt håndtering af tilbagevendende kundeforhold, potentielle reklamationssager og garantiforpligtelser og for at kunne leve op til vores forpligtelser, har vi vurderet, at det er nødvenligt at gemme oplysninger i op til fem år plus indeværende fra forretningsforholdet er ophørt. Optagelser af telefonsamtaler, hvor der er givet samtykke, slettes efter 31 dage.
Dine rettigheder
Du har efter lovgivningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af oplysninger om dig.
Du kan gøre brug af dine persondatarettigheder ved at henvende dig til os. Vores kontaktoplysninger finder du øverst i denne politik.
Når du har anmodet om at få adgang til oplysninger om dig, at få dem rettet eller slettet, eller hvis du har gjort indsigelse mod vores databehandling, undersøger vi, om det er muligt at imødekomme dig ønske. Vi giver dig svar på din henvendelse så hurtigt som muligt og senest en måned efter, at vi har modtaget din henvendelse.
Dine rettigheder
Ret til berigtigelse (rettelse)
Ret til sletning
Ret til begrænsning af behandling
Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet)
Ret til indsigelse
Ret til at trække dit samtykke tilbage